Menu

Veel gestelde vragen

  • Algemeen

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Er zijn geen kosten verbonden aan het verzenden van je simkaart.

  • Waar kan ik mijn orderstatus zien?

    Na het plaatsen van een bestelling op onze website ontvang je per email inloggegevens waarmee je de orderstatus van je bestelling kunt raadplegen. Deze orderstatus wordt dagelijks bijgewerkt. De orderstatus kan je hier raadplegen

  • Wat is de afkoelperiode voor een aangesloten abonnement?

    Het annuleren van een abonnement dient binnen 14 dagen na aansluiting te gebeuren. Het annuleringsverzoek gaat in overleg met de betreffende provider. Na bevestiging van annulering ontvang je een mail binnen 7 werkdagen.

  • iDEAL-bevestiging

  • Wanneer je een abonnement afsluit kun je het contract ondertekenen met een iDEAL-betaling. Als je je contract ondertekent met een iDEAL-betaling kunnen wij verifiëren dat jij écht degene bent die het abonnement afsluit.

    Als je de verificatie voor het door jou gekozen abonnement hebt gedaan, vragen wij je om het contract te ondertekenen met iDEAL. Als je je bestelling met iDEAL hebt betaald, kun je die iDEAL-betaling gebruiken om het contract te ondertekenen. Na het plaatsen van de bestelling kun je direct de betaling van € 0.01 voldoen. Mocht je de betaling niet direct voldoen dan is het altijd nog mogelijk de iDEAL verificatie te voldoen wanneer je inlogt in de persoonlijke pagina op onze website. Wij hebben na verificatie van het rekeningnummer per iDEAL geen verdere gegevens meer van je nodig en je hoeft niets meer aan ons te verzenden.

  • Sms-bevestiging

  • Om een contractverlenging snel en soepel aan te vragen zonder dat je documenten hoeft op te sturen, kun je bij ons de verlenging bevestigen en ondertekenen door middel van sms-bevestiging. Tijdens de aanvraag dien je alle gegevens in te vullen op onze website, waarna er in het veld “ondertekening van je contract per sms” automatisch jouw 06-nummer verschijnt. Vervolgens kun je op “Verstuur sms” klikken en dan ontvang je binnen een aantal minuten een verificatiecode per sms. Deze code kun je dan weer invullen in het veld “Verificatiecode”. Zodra de code is ingevuld, kan de aanvraag verstuurd worden en zullen wij de aanvraag direct in behandeling nemen.

  • Simkaart

  • Wat voor een simkaart wordt geleverd?

    Wanneer je aanvraag is afgerond, sturen wij je een gratis 3-in-1 simkaart op. Dit is een simkaart met een standaard simkaart, microsimkaart en een nanosimkaart in één. Je kunt de simkaart die jij nodig hebt makkelijk uit de kaart drukken. Zo past je simkaart altijd in je toestel.


    Simkaart uitleg
  • Nummerbehoud

  • Vanaf wanneer kan ik nummerbehoud aanvragen?

    Hieronder tref je informatie met betrekking tot nummerbehoud en vanaf wanneer je precies nummerbehoud aan kunt vragen per provider. Wanneer je kiest voor nummerbehoud zal het nieuwe abonnement pas in gaan als het huidige abonnement is afgelopen. Daarnaast heeft nummerbehoud als voordeel dat het huidige abonnement automatisch voor je wordt beëindigd.

  • Vanaf prepaid:
    Provider waar je naar toe wilt Overstaptermijn aangehouden door provider
    T-Mobile 15 dagen
    Vodafone 5 werkdagen
    Tele2 15 dagen
    hollandsnieuwe 15 dagen
    Telfort 5 werkdagen
    KPN 10 dagen
    Ben 10 werkdagen
    Simyo 5 dagen
  • Vanaf een abonnement (postpaid):
    Provider waar je naar toe wilt Hoe lang van te voren kan je overstappen?
    T-Mobile 4 maanden
    Vodafone 2 maanden
    Tele2 2 maanden
    hollandsnieuwe 2 maanden
    Telfort 2 maanden
    KPN 2 maanden
    Ben 2 maanden
    Simyo 2 maanden
  • Verlenging

  • Wat is een verlenging?

    Ben je tevreden over je huidige provider dan is een contractverlenging een goede optie. Hierbij blijf je bij je huidige provider en kan je profiteren van een speciaal verlengingsaanbod. Het maakt hierbij niet uit of het huidige contract via ons is afgesloten of niet.

    Als je kiest voor een contractverlenging heeft dit een aantal voordelen.

    • Je betaalt geen aansluitkosten
    • Je behoudt automatisch je huidige telefoonnummer
    • Je kan langer van te voren over op een ander abonnement
  • Hoe ver van te voren kan ik verlengen?

    Provider waar je een abonnement hebt Verlenging mogelijk vanaf
    T-Mobile 4 maanden
    Vodafone 4 maanden
    Tele2 4 maanden
    hollandsnieuwe 3 maanden
    Telfort 6 maanden
    KPN 6 maanden
    Ben 3 maanden
    Simyo Wij kunnen helaas geen contractverlenging bij Simyo aansluiten
  • Providers

  • Hoe kan ik de provider contacteren?

    Provider Telefoonnummer
    T-Mobile 06 2400 1200 of 1200
    Vodafone 0900 0940 (€ 0.45 per gesprek + gebruikelijke belkosten) of 1200
    Tele2 020 75 4444 (lokaal tarief) of 1200
    hollandsnieuwe 0900 0324 (€0.45 per gesprek)
    Telfort 0900 9596 (€ 0.50 per gesprek + gebruikelijke belkosten) of 1200
    KPN 0800 0105 of 1200
    Ben 0900 0 401 405 (€ 0.35 per gesprek)
    Simyo 0900 8090 (€ 0.35 per gesprek) of 1200
  • Servicepunt

  • Naast het telefonisch en via de website plaatsen van een aanvraag, is het nu ook mogelijk om ons servicepunt te bezoeken. Op ons servicepunt kan je advies krijgen van onze ervaren en kundige medewerkers en kan je een aanvraag plaatsen voor een abonnement. Als je langs wilt komen op ons servicepunt voor het aanvragen van een abonnement, dien je altijd een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. Onze medewerkers kunnen in de meeste gevallen het abonnement meteen voor je afsluiten.

  • Openingstijden

    Ons servicepunt is van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 geopend. Alleen tussen deze tijden is het mogelijk om een bestelling af te halen of een abonnement af te sluiten.

    Je kan ons servicepunt bezoeken op:
    Nieuwstraat 22
    2266 AD Leidschendam

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

Als je zeker weet dat je vraag er niet tussen staat hierboven kun je altijd contact met ons opnemen via het formulier op de contact pagina.

Naar contactpagina
Sluiten ×